Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Gyakori kérdések

Milyen úton vehetem fel a kapcsolatot ha kérdésem lenne?

Kérdésére az alábbi módon válaszolunk:

dollyfashionkft87@gmail.com e-mail címen vagy pedig a +36204862856 telefonszámon.

Telefonon az alábbi időpontokban tudunk segíteni.

Hétfő,Kedd,Szerda,Csütörtök,Péntek: 09.00 - 20.00

Szombat: 09.00 - 20.00

Vasárnap: 10.00 - 18.00

Meggondoltam magam, mégsem kérem a terméket

Amennyiben mégsem kéri a terméket akkor kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti a kitöltött termék visszaküldési formanyomtatvánnyal és a számlával együtt.

Letölthető nyomtatvány: 

A számlát minden esetben e-mailben pdf formátumban küldjük ki a /fotky34118/Termék visszaküldés nyomtatvány 2023 DOLLY.pdf .........  számlázón keresztül.

Csak sérülésmentes terméket veszünk vissza, kérjük a címkét ne vágja le!!!

Elállási szándékát mindenképpen írásos formájában jeleznie kell az alábbi e-mail címen:

fashionclubwebshop@gmail.com

Abban az esetben ha a termék visszaérkezése 14 naptári napon túl érkezik be hozzánk akkor nem áll módunkban vissza adni a vételárat és a termék a vásárlónak visszaküldésre kerül.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A nem megfelelő terméket minden esetben POSTAI CSOMAGKÉNT feladva a következő címre tudja visszaküldeni:

Címzett: Dolly Fashion kft (Masca üzlet 51)

Helység:9024 Győr, Vasvári Pál u. 1/a (51-es számú üzlet, Masca)

Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás a visszáru számla kiállításától számított 14 naptári napon belül történik meg.

Mit kell beletennem a visszáru csomagba?

A  csomagba a visszaküldeni kivánt terméket szépen összehajtva, eredeti sérülésmentes állapotában kell beletenni.A terméken lévő ártáblát ne vágja le!

Mellékelni kell még a számlát amit e-mailben kap meg és a webáruházból letölthető kitöltött termékvisszaküldési formanyomtatványt.

Ezeket azért kell megtenni,hogy minél hamarabb tudjuk a visszautalást intézni. Amennyiben ennek nem tesz eleget így az adatok egyeztetése miatt felesleges e-mail váltások elkerülhetőek és a vásárló hamarabb kapja vissza a vételárat.

Cserét is kérhetek?

Nem áll módunkban termékeket cserélni.

Mennyi a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a beérkezést követően rendszerint hétköznap 24 órán belül előkészítjük és feladjuk a budapesti üzletünkből. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 2 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 2 napig várunk. Fizetés hiányában 2 nap után emlékeztetőt küldünk. Amennyiben 4 nap alatt nem történik meg a befizetés, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Rendelés törlését kérheti-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a rendelési azonosító megadásával ha lehetséges minél hamarabb nehogy már úton legyen  mert a feladott csomagot már nem áll módunkban vissza fordítani.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a kész megrendelését , akkor kérjük egyeztessen  az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon. 

Szállítás milyen módon történik?

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal vagy MPL FUTARSZOLGALATAL (MAGYAR POSTA) történik.

Honnan tudom mikor hozzák a csomagot?

Ha helyesen adja meg az e-mail címet akkor a webáruház e-mailben tájékoztatja ha átadta a csomagot a futárszolgálatnak. A továbbiakban már a GLS futárszolgálattól vagy MPL (Magyar posta) fog információt kapni.

A csomagok feladás honnan történik?

A csomagok feladása a Győri telephely történik.

Hogyan kapom meg a számlát.t?

A számlákat e-mail-ben PDF-ben Számlazz.hu letölthető formátumban kapja meg a  számlázon keresztül.

 

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

NmJmM